Les membres à l'honneur

Dmitri ROMANOV

Bella SWAN CULLEN
AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | 

Mes quelques codes

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage

Hybride
Hybride

On me confond souvent avec : Mélanie Iglésias

MessageSujet: Mes quelques codes   Sam 22 Oct - 13:07

Ma première signature :

Je suis maître de mon destin

La vie est une pute, je suis bien décidée à profiter et lui rendre la monnaie de sa pièce.

Eyota

Hybride
Hybride

MessageSujet: Re: Mes quelques codes   Sam 22 Oct - 23:50

Prénom NOM

Fiche d'identité

Prénom et Nom écrire ici
Nationalité écrire ici
Âge écrire ici
Date de naissance écrire ici
Statut du sang/Race écrire ici
Métier/Occupation écrire ici
Particularité écrire ici

Son histoire

In his tractibus navigerum nusquam visitur flumen sed in locis plurimis aquae suapte natura calentes emergunt ad usus aptae multiplicium medelarum. verum has quoque regiones pari sorte Pompeius Iudaeis domitis et Hierosolymis captis in provinciae speciem delata iuris dictione formavit.

Batnae municipium in Anthemusia conditum Macedonum manu priscorum ab Euphrate flumine brevi spatio disparatur, refertum mercatoribus opulentis, ubi annua sollemnitate prope Septembris initium mensis ad nundinas magna promiscuae fortunae convenit multitudo ad commercanda quae Indi mittunt et Seres aliaque plurima vehi terra marique consueta.

Nunc vero inanes flatus quorundam vile esse quicquid extra urbis pomerium nascitur aestimant praeter orbos et caelibes, nec credi potest qua obsequiorum diversitate coluntur homines sine liberis Romae.

Son liens

Hybride
Hybride

MessageSujet: Re: Mes quelques codes   Dim 23 Oct - 0:44

Titre du rp
Titre du rp

In his tractibus navigerum nusquam visitur flumen sed in locis plurimis aquae suapte natura calentes emergunt ad usus aptae multiplicium medelarum. verum has quoque regiones pari sorte Pompeius Iudaeis domitis et Hierosolymis captis in provinciae speciem delata iuris dictione formavit.

Batnae municipium in Anthemusia conditum Macedonum manu priscorum ab Euphrate flumine brevi spatio disparatur, refertum mercatoribus opulentis, ubi annua sollemnitate prope Septembris initium mensis ad nundinas magna promiscuae fortunae convenit multitudo ad commercanda quae Indi mittunt et Seres aliaque plurima vehi terra marique consueta.

Nunc vero inanes flatus quorundam vile esse quicquid extra urbis pomerium nascitur aestimant praeter orbos et caelibes, nec credi potest qua obsequiorum diversitate coluntur homines sine liberis Romae.

Eyota

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Mes quelques codes   

Revenir en haut Aller en bas

Mes quelques codes
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1